Lekker eten en toch naar jezelf kijken met een goed gevoel? Het kan voor € 2,- per eiwitmaaltijd!
En dat kan echt. Als je je aan het dieet houdt, lukt het je. En dat dus voor 2 euro per eiwitmaaltijd. Even voor de goede orde. Je doet dus haast geen boodschappen meer. Het enige wat je haalt is sla en verse groente. Je drinkt veel water en/of thee en eet geen vlees. Dus in verhouding ben je niet zo heel veel meer kwijt dan wanneer je gewoon boodschappen doet. Ben je geinteresseerd, lees dan vooral verder. Hieronder zal ik zo goed mogelijk proberen uit te leggen hoe het kan dat je zulke goede resultaten zult boeken en dat zonder het jojo-effect. Als prettige bijkomstigheid krijg je er door al die eiwitten de nodige spiermassa bij. En omdat je zo lekker al dat vet aan het verbranden bent, bruis je ook nog eens van de energie.
 
Afvallen hoeft niet moeilijk te zijn.
Zo gaat het over het algemeen: je begint vol goede moed met lijnen en valt een paar kilo af. Alleen.. voor je het weet heb je alweer een excuus voor jezelf bedacht waarom je dat stukje taart of dat frietje toch mag eten. Voor veel mensen klinkt dit vast herkenbaar.. 
 
Maar er is hoop. Want het hoeft allemaal helemaal niet zo moeilijk te zijn. Met SanaSlank eet je veel, vaak, zeer gevarieerd (vooral veel groente) en vooral heel lekker! Je eet maar liefst 6 keer op een dag. In het assortiment zitten pizza's, pasta's, pannenkoeken, wafels, koekjes enz. enz. Zelfs mayonaise en chips ontbreken niet. Maar alles is op eiwitbasis.
 
Je ontzegt jezelf dus niet zo veel, je eet alleen anders.
 
Afvallen kan alleen als je blijft eten!
Dat klinkt misschien gek, maar het is wel zo. Misschien heb je ervaring met de welbekende JOJO. Dat gaat je met SanaSlank dus niet gebeuren. Als je gaat jojo-en, komt dat omdat je verkeerd lijnt. Je eet te weinig of helemaal niets en daardoor slaat je verbrandingsmechanisme (=metabolisme) op slot. Je lichaam gaat in een soort ruststand en 'eet' van je spieren om nog enigszins te kunnen blijven functioneren. Als je dan na een tijdje moeizaam diëten weer vervalt in je oude voedingspatroon, zitten die zojuist afgevallen kilo's er zo weer aan. En met een beetje pech nog een paar extra ook, want je verbrandingsmechanisme zit nog altijd op slot. Met SanaSlank gebeurt dat niet. Ik zal je uitleggen hoe dat kan.
 
Koolhydraten en suikers zijn BRANDstoffen, eiwitten zijn BOUWstoffen. Zodra je (bijna) geen koolhydraten en suikers meer eet, gaat je lichaam op zoek naar iets anders om te verbranden. Omdat je lichaam eiwitten niet ziet als schaarste (en dus niet op slot slaat zoals hierboven beschreven), schakelt je lichaam automatisch over op het verbranden van vet. Dit proces noem je ketose en het werkt bij iedereen hetzelfde.  
 
Maar let op! Je lichaam blijft alleen verbranden als je blijft eten. Met SanaSlank eet je 6 keer op een dag, dus dat verbrandingsmechanisme blijft continu actief. Daarnaast zijn eiwitten ook nog eens goed voor je spieren en bouw je juist extra spiermassa op.
 
Ik zal wat voorbeelden geven van de dagmenu's van SanaSlank:
 
Blok 1, week 1, dag 1 (in blok 1 eet je 6 x een eiwitmaaltijd op een dag)
Ontbijt     dessert met vanillesmaak
Snack      2 koekjes appel-kaneelsmaak
Lunch      omelet met kaassmaak met groene salade (zie recept  1 in het boek)
Snack      3 koekjes appel-kaneelsmaak
Diner       Italiaanse pasta fusilli met tomatensaus (zie recept 15 in het boek)
Snack      1 zakje sojanootjes
 
Blok 1, week 3, dag 7
Ontbijt     dessert met caramelsmaak
Snack      3 koekjes rode vruchtensmaak
Lunch      kipcurrysoep met lauwwarme paddenstoelen salade (zie recept 7 in het boek)
Snack      2 koekjes rode vruchtensmaak
Diner       pizza
Snack      2 wafels met chocoladesmaak
 
Blok 2, week 4, dag 2 (in blok 2 ga je alweer vlees, vis of vegetarisch toevoegen aan je dieet)
Ontbijt     kwark met rozijnen
Snack      2 chocolade rondjes
Lunch      Mexicaanse chili croutons met gemengde salade
Snack      1 reep caramel delight
Diner       Tonijn met sojasaus en sesamzaadjes en chinese groenten (zie recept vis 11 in het boek)
Snack      2 chocolade rondjes
 
Wie niet van vis houdt, neemt gewoon kip, ander mager vlees of een vegetarisch product.
 
In de dagmenu's wordt regelmatig verwezen naar het boek dat bij het dieet hoort. De menu's zijn heel eenvoudig. Het meest ingewikkelde recept staat omschreven in een regel of 3 en staat ook nog eens binnen 10 minuten op tafel.  
Niet kunnen koken is dus geen excuus!  :)
 
 
 
Afvallen zit in je hoofd.
Je zult altijd een gevecht moeten leveren met jezelf om welk dieet dan ook vol te houden. Zelfs als je SanaSlank gebruikt zul je ongetwijfeld wel eens lastige momenten hebben. Ik denk dat ik je hierbij kan helpen en kan motiveren. We zien elkaar elke week om je te wegen op mijn speciale weegschaal die precies bijhoudt hoe het ervoor staat met je lichaamsvet, je spiermassa en je waterhuishouding. De gedachte aan de kilo's die er elke week weer vanaf zullen gaan, zal je ongetwijfeld op het juiste spoor houden. En heb je het moeilijk dan kun je me altijd sms-en of bellen voor wat support!
 
 
 
 
 
Afvallen geeft je energie.
Misschien heb je wel ervaringen uit het verleden waarbij je je lusteloos voelde als je aan het afvallen was. Je zult zien dat als je in ketose bent, je juist bruist van de energie. Die vetvoorraad zit namelijk vol energie en die komt nu ineens vrij. Wellicht zie je het daarom ook zitten om eens wat meer te bewegen en misschien wel te gaan sporten. Als je dat doet gaat het afvalproces nog veel sneller.
 
Om in goede conditie te blijven, moet je wel elke dag voedingssupplementen nemen. Tijdens het (eiwit)dieet kan je lichaam niet alle benodigde vitamines en mineralen uit je voeding halen. Die moet je dus wel aanvullen. Reken daar 1 tot anderhalve euro per dag voor.
 
 
 
Afvallen en slank blijven.
Wanneer je op je streefgewicht bent is het zaak je lichaam weer langzaam te laten wennen aan (goede!) koolhydraten. Daarom is dit misschien wel de belangrijkste fase uit je hele dieet. Geef je lichaam de tijd om weer terug te schakelen op de normale verbranding. Raffel het niet af! Je hebt er tenslotte lang over gedaan om het overgewicht te krijgen en je hebt veel moeite gedaan het weer kwijt te raken. Gun je lichaam dan tenminste een paar weken de tijd om in de juiste balans te komen en om daar te blijven. Als je dat doet, hou je de jojo buiten de deur.
 
Afvallen is niet duur.
De kosten van SanaSlank zijn rond de 2 euro per eiwitmaaltijd. Reken voor de voedingssupplementen 1,50 euro per dag.
 
In Blok 1 eet je 6 eiwitmaaltijden op een dag.
In Blok 2 ga je 1 maaltijd vervangen door mager vlees, kip, vis of een vegetarisch product.
In Blok 3 ga je stapje voor stapje weer terug naar 'gewoon' eten. Je bouwt de eiwitmaaltijden af en gaat weer fruit en volkoren-producten toevoegen aan je dieet. 
In Blok 4 eet je weer helemaal 'gewoon'. Dus doe je ook weer gewoon boodschappen.
 

 

 

 

 
Afvallen is als een stoplicht.
 
Rood = Fase 1. 
In de eerste fase eet je alleen SanaSlank-maaltijden. Wees gerust. Je mag 6 keer
per dag eten (4 maaltijden en 2 tussendoortjes). 
 
  
 
 
Oranje = Fase 2.
Zit je op 2/3 van het aantal kilo's dat je kwijt wilt, dan ga je naar fase 2. Je eet nu nog 4 eiwitprodukten op een dag en vult je maaltijden aan met 'gewone' voedingsmiddelen. Je valt nog steeds af, maar minder snel dan in blok 1.

  
 
Geel = Fase 3. 
Gefeliciteerd! Je hebt je streefgewicht bereikt. Nu moet je lichaam weer LANGZAAM terug naar de gewone stofwisseling.  Gun jezelf de tijd om het jojo-effect te voorkomen! Nu eet je nog 2 eiwitprodukten op een dag.
 
 
 
 
Groen = Fase 4.
Je zit weer in een normaal voedingspatroon en in de normale verbranding. Je ziet er goed uit en nog belangrijker: je voelt je goed!
 
 
Afvallen is eigenlijk best goed te doen.
Ik weet zeker dat als je alle fases goed hebt doorlopen, dit de eindconclusie is. Het gaat je lukken!
 
Tot snel in mijn praktijk. Dan kan ik je nog veel meer vertellen over het eiwitdieet van SanaSlank.
 
Met vriendelijke groet,
Desiree Latenstein
06-50633425
 
 
 

Copyright © 2014. All Rights Reserved.

Joomla! Debug Console

Session

Profile Information

Memory Usage

Database Queries